021-231.00.12 / 0766.604.140 birou@procontlf.ro

CINE SUNTEM

 

O societate de contabilitate, expertiză contabilă, audit financiar şi consultanţă financiară, autorizată şi înscrisă în Tabloul Corpului Experţilor Contabili (CECCAR).
Cine suntem, ca persoane, contează mai puţin, pentru că suntem o echipă! O echipă de specialişti cu experienţă în domeniu, dinamici, eficienţi şi pasionaţi de ceea ce facem. Rămâne să vă convingeţi, după ce ne veţi cunoaşte.

De unde venim

  • Din „talentul” autorităţilor de a complica lucrurile şi a dezvolta o birocraţie inutilă, dar mare consumatoare de resurse din partea contribuabililor!
  • Din nevoia firmelor, în special cele mici, de a se elibera de hăţişul birocratic şi legislativ al unui sector (contabil – fiscal) ce ar trebui să fie o mică parte din activitatea lor, dar care tinde să le acapareze tot mai mult timp, nervi și bani!
  • Din dorinţa de a împărtăşi cât mai multor beneficiari cunoştinţele şi experienţa noastră.

Am început în 2004. Am mers pe un drum greu, ca mai toate “drumurile” cinstite din România! Dar ne-am dezvoltat şi furnizăm servicii de calitate, pentru că suntem profesionişti din pasiune!

Unde ne îndreptăm

Spre un loc cunoscut şi recunoscut între firmele de contabilitate din România (deocamdată Bucureşti şi Ilfov). Nu ne-am propus să devenim o corporaţie, ci dorim să rămânem flexibili şi dinamici, la preţuri normale!

  • Obiectivul nostru este de a oferi servicii profesionale personalizate, firmelor mici şi mijlocii, prea costisitoare dacă ar fi asigurate pe plan intern.
  • Obiectivul nostru este de a ne sprijini partenerii în luarea celor mai potrivite decizii economico-financiare şi reducerea la minimum posibil, în strictă legalitate, a taxelor şi impozitelor datorate statului.
  • Obiectivul nostru este satisfacţia partenerilor faţă de informaţiile şi soluţiile pe care le furnizăm.

Toate aceste obiective le atingem prin documentare şi învăţare, permanentă.

Cum gândim

  • Simplu, atât cât ne permite legislaţia română!
  • Flexibil, pentru a ne adapta fiecărei cerinţe!
  • Organizat, pentru a găsi cele mai bune soluţii!
  • Deschis, ca să ne folosim de tot ce e nou (şi bun)!
  • Eficient, căci timpul ne presează pe toţi!
  • Profesionist, pentru că nu ştim altfel!
  • Împreună, ca să creăm rezultate de valoare!

Considerăm o relaţie de colaborare între noi şi beneficiarii noştrii (mai ales în acest domeniu!), ca fiind cheia îndeplinirii obiectivelor fiecăruia. Datele reale, transmise rapid, ne ajută să furnizăm informaţii corecte, pe baza cărora puteţi lua deciziile optime!

Ce facem

În esenţă, furnizăm informaţii cu privire la starea şi evoluţia economico-financiară a partenerilor noştrii, şi asigurăm legătura cu instituţiile abilitate, în domeniu.

Cât plătiţi

Nu avem un preţ fix. Nu ar fi corect! Avem însă nişte baremuri “sugerate” de organizaţiile la care suntem afiliaţi. Totuşi, în limita acestora, tarifele percepute sunt accesibile, negociabile, strâns corelate cu serviciile de care aveţi nevoie şi evoluţia pieţei.
Ca să nu luăm nici mai mult, nici mai puţin decât lucrăm, ofertele sunt adaptate fiecărui client, în funcţie de:

  • volumul tranzacțiilor efectuate;
  • tipul tranzacțiilor (predominant interne / externe);
  • numărul de angajați şi fluctuaţia acestora;
  • număr  şi tipul de servicii solicitate;
  • locul de întâlnire, în mod curent (la sediul nostru sau al dvs.).

Puteţi solicita, pe baza unui minim de informaţii, o ofertă de preţ, strict orientativă. Preţul final urmează a fi stabilit numai după o întâlnire prealabilă şi evaluarea detaliilor activităţii.

Cum plătiţi

  • Lunar, ptr. serviciile incluse în contractul încheiat.
  • Pe lucrare, pentru serviciile neincluse în contract.

De ce noi (sau alţii ca noi!)

Pentru că:

  • vă oferim consultanţă actualizată permanent într-un domeniu caracterizat în ultimii ani printr-un ritm alert al schimbărilor legislative;
  • responsabilitatea lucrărilor contabile este preluată de noi, câştigând astfel timp ca să vă concentraţi asupra activităţii dvs.;
  • întreaga noastră echipă, şi nu o singură persoană vă stă la dispoziţie pentru obţinerea informaţiilor legate de situaţia firmei dvs.;
  • activitatea firmei noastre este susţinută de un soft performant de contabilitate şi gestiune, precum şi de actualizare a legislaţiei;

De ce NU noi

Dacă:

  • doriţi reducerea taxelor şi impozitelor prin metode “neortodoxe” (facturi false, înregistrări fantomă, etc.);
  • doriţi doar o semnătură pe acte lucrate de terţi.

Cu cine colaborăm

Cu parteneri din aproape toată gama persoanelor juridice:

  • societăţi comerciale (cu răspundere limitată, pe acţiuni, etc.);
  • organizaţii neguvernamentale, asociaţii şi fundaţii;
  • persoane fizice autorizate.

În ce domenii

Deocamdată, partenerii noştrii activează în:

  • comerţ
  • turism şi organizări de evenimente
  • media
  • medical
  • construcţii şi arhitectură
  • IT

Sigur, această prezentare vă poate ajuta să vă faceţi o idee despre noi. Rămânem însă la părerea că internetul nu este mai mult decât o ”unealtă”, prin urmare vă invităm să ne contactaţi!

 

Share This